środa, 10 lutego 2016

♥♥ Walentynkowy makijaż oka! :) ♥♥




Hej! Dzisiaj pokażę Wam prosty makijaż oka, który będzie w brązach. Idealny na wieczór, ponieważ użyłam cieni perłowych. Wykorzystałam do tego paletkę z MakeUp Revolution Affirmation. Zapraszam! :)

Na początek na powiekę nakładam bazę pod cienie z MakeUp Revolution. 
(Focus & Fix Eye Primer)


Następnie pędzelkiem z EcoTools na całą powiekę nakładam bazowy cień (Pledge) oraz perłowy cień (Affirmation) pędzelkiem z Elfa.


Kolejnym krokiem jest nałożenie brązowego cienia w załamanie powieki (Oath) oraz matowego brązu (Time) i namalowanie kreski. Użyłam eyelinera w żelu z Collection.


Następnie tuszuję rzęsy tuszem z Gosha Crazy Volume i przyklejam sztuszne.


Ostatnią rzeczą którą robię to w kąciku oka nakładam odrobinkę rozświetlacza ze Sleek. 






Mam nadzieję, że makijaż przypadł Wam do gustu! :)


1 komentarz:

  1. ładnie nawte tak delikatnie ;) Kreska trochę mi się nie podoba zaokrąglona na powiedze, ale to w sumie powiększa oko, jak kto woli :D

    OdpowiedzUsuń