niedziela, 7 lutego 2016

Collection Lock'n Hold Lipgloss - recenzja



Hej wszystkim. 

Na wstępie powiem, że mam na imię Klaudia i witam Was na moim blogu :) Dzisiaj chciałabym Wam pokazać błyszczyk, który kupiłam w Bootsie z Collection. 



  •  Producent zapewnia nas, że błyszczyk utrzyma się 6h na naszych ustach. Szczerze nie wiem, ponieważ mam go od dzisiaj, ale na pewno dam znać :). Jednak konsystencja jest obiecująca, ponieważ jest dosyć lepka i gęsta, jednak nie klejąca. 
  • Błyszczyk ma bardzo ładny kolor - różowo mleczny. Szukałam takiego właśnie delikatnego, ale który jednak nada minimalnego koloru na usta.
  • Zapach jest bardzo przyjemny - pachnie cukierkami, troszkę jak jakiś syrop na kaszel :) 

Aplikator jest malutki, wygodny. Zapłaciłam za niego £2.99. Pierwsze wrażenie zrobił na mnie bardzo dobre, zobaczymy jak będzie dalej. Zapraszam do obejrzenia zdjęć :).










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz