wtorek, 9 lutego 2016

Maybelline The Mega Plush Volum' Express


Cześć! 

Dzisiaj przedstawię Wam szybką recenzję tego tuszu. Kupiłam go w sumie przypadkiem, ponieważ byłam na zakupach w B&M, a tam znajduje się spora półka z kosmetykami. I fartem, kupiłam go za #1.50 :) 
Używam go od ponad dwóch tygodni i powiem Wam, że mam mieszane uczucia. Jest to tusz, który intryguje swoją bardzo gumową i elastyczną szczoteczką. Jednakże mam wrażenie jakby był cały czas suchy, jakby tego tuszu w środku praktycznie nie było. 



Sama szczoteczka jest bardzo fajna. Łatwo można dotrzeć do najmniejszych rzęs nie brudząc się przy tym. Przy jednej warstwie tuszu rzęsy wyglądają nawet dobrze, aczkolwiek nie jestem w stanie nałożyć kolejnych z tego względu, że szczoteczka jest bardzo miękka i nie rozczesuje rzęs, a jedynie jeszcze bardziej je skleja.



Efekt na rzęsach jest fajny, aczkolwiek spodziewałam się czegoś lepszego. Sprawdziłam cenę i kosztuje ona jakieś 34zł. Daję jej 6/10 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz